Effektiv backoffice gir

Vi kan outsource hele eller deler av backoffice i ditt selskap. Vi er spesialister på backoffice og har høy fokus på effektiv oppgaveløsing og kvalitet i gjennomføringen av disse.

Cloud#1
100% Skybasert platform
Vi har opplevd en ekstremt høy oppetid og justerer kapasiteten på kjørende servere i løpet av få minutter. Tiden som brukes for installasjon av nye kunder er dramatisk redusert og lagringsplass er tilnærmet uendelig.

Les mer om teknologi
Display#1
Kampanjebasert CRM-system
Med Callsenter Partner sitt kampanjebaserte CRM-system øker firmaets produktivitet og du får full oversikt over selgernes aktiviteter og resultater. Ved hjelp av kundesøk gis det en fullstendig oversikt over salg og aktiviteter gjort mot kunde.

Les mer om teknologi
Active-call
Blending
Det er viktig at medarbeidere har mulighet til å besvare flere kanaler samtidig. Kundebehandler bør kunne sitte i effektive, utgående samtaler ved hjelp av dialer og samtidig få rutet inn inngående samtaler. Dette skaper effektivitet på tilgjengelige ressurser.

Les mer om teknologi
Menu
Agent Allokator
Agent Allokator er vårt tildelingssystem. Denne unike løsningen integrerer oppgaver fra andre kanaler og kontrollerer hva agenten jobber med – på tvers av kanalene. Agent Allokator bruker de systemene du allerede har, men kobler dem sammen. Slik kan teamleder styre hvilke agenter som skal arbeide mest med e-post, chat og inngående telefoni.

Les mer om teknologi

Callsenter Partner kan bistå deg med Backoffice

Gode tilbakemeldinger

Vi setter pris på gode tilbakemeldinger fra våre kunder, og vil alltid ha et fokus på fornøyde oppdragsgivere samt sluttkunder av de vi kontakter.

"Very solid, high quality, nice features. Oh, and great support. Can only recommend this one."

jbuerger
Themeforest Customer

"Great theme with wide range of features, all easily customizable."

basslord
Themeforest Customer

Start reisen

Få kundevekst du også, slik som våre andre kunder opplever. Vi hjelper deg på veien. Stol på oss, vi gjør dette hver dag.